W PONIŻSZYCH SPRAWACH PROSIMY O KONTAKT:
sklep@brytyjka.pl
tel: 883 866 333
ZWROT LUB WYMIANA? TO PROSTE
Przeczytaj, jak oddać lub wymienić produkt:
1. Napisz do nas maila (na na adres sklep@brytyjka.pl) o temacie ZWROT lub WYMIANA - w odpowiedzi prześlemy formularz zwrotu oraz adres do odesłania produktu.. Nie ma konieczności podawania powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – może okazać się przydatna przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
2. Wydrukuj, wypełnij i podpisz dokument zwrotu, który prześlemy Tobie na maila. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza możesz również własnoręcznie wyisać zwrot wzorując się na treści formularza).
3. Do paczki ze zwracanym produktem włóż:
- podpisany formularz zwrotu
- produkt (w stanie bez śladów użytkowania)
4. Zwrot odeślij do nas poprzez Pocztę Polską, dowolnym Kurierem, adres to:
Sklep internetowy, Aleksandra Kwiatkowska, osiedle Chrobrego 6, 78-300 Świdwin
lub Paczkomatem numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A
Zwracany lub wymieniany produkt odsyłasz na swój koszt.
5. Zwrotu wpłaty dokonamy przelewem bankowym w przeciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
Pamiętaj:
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
REKLAMACJE
Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty odbiotu towaru.
Jak zareklamować produkt:
1. Wyślij do nas maila, na adres sklep@brytyjka.pl w tytule wiadomości wpisując „REKLAMACJA”. W treści krótko opisz zaistniałą sytuację.
2. W odpowiedzi otrzymasz od Nas formularz reklamacyjny, oraz adres gdzie odesłać towar. Formularz wydrukuj i dokładnie wypełnij. Jest to jednyny niezbędny dokument do przyjęcia reklamacji. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza).
3. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 30 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Tobie równowartość ceny produktu i koszty przesyłki.
Pamiętaj:
- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt. Towar możesz odesłać do nas poprzez Pocztę Polską, dowolnym Kurierem lub Paczkomatem (nasz paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A).
- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.
Adres do wysyłki zwrotów i wymian:
Sklep internetowy, Aleksandra Kwiatkowska, osiedle Chrobrego 6, 78-300 Świdwin
Zwroty i reklamacje przyjmujemy także poprzez paczkomat numer SWN03M, ul. Połczyńska 20A