CZAS, KOSZTY I FORMY DOSTAWY

 

Sklep zapewnia swoim Klientom następujące formy dostawy: Kurier, Poczta Polska oraz InPost. Obsługujemy również klentów zagranicznych.
 


 

Jakie są koszty i czas dostawy?

Wszystkie Państwa zamówienia realizujemy w przeciągu 24 godzin (od momentu zaksięgowania wplaty na koncie), jest to czas jaki rezerwujemy sobie na przygotowanie przesyłki i nadanie jej u przewoźnika. Do powyższego terminu należy doliczyć czas dostawy przypisany do wybranego wariantu wysyłki, są to:

1. Przesyłka kurierem DPD - koszt 13 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
2. Przesyłka kurierem DPD płatność przy odbiorze - koszt 13 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
3. Poczta Polska - paczka priorytetowa - koszt 12 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze
4. Kurier Poczty Polskiej Pocztex48 -11zł / czas dostawy 2 dni robocze

5. Kurier Poczty Polskiej Pocztex48 płatność przy odbiorze - 11zł / czas dostawy 2 dni robocze
6. Paczkomat InPost - 9zł / czas dostawy 2-3 dni robocze
7. Przesyłka zagraniczna - w zależności od kraju, koszt uzgadniamy indywidualnie (przybliżona cena wysyłki kurierem na terenie UE to 45 zł)

(Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone na kwotę 1000zł, natomiast paczkomaty na kwotę 200zł)

 

W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?

Kurierzy DHL dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 10.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W przypadku nieobecności Klienta, zazwyczaj kontaktują się telefonicznie i ustalają ponowny dogodny termin odbioru. Uwaga - nie mamy możliwości przekazania informacji od Klienta, o konieczości wcześniejszego kontaktu telefoniczego pred dostarczeniem paczki przez kuriera.

Usługi Pocztex i Poczty Polskiej działają od poniedziałku do piątku. W przypadku nieobecności Klienta w domu doręczyciel dzwoni pod wskazany przez Klienta numer telefonu w celu ustalenia następnego terminu doręczenia lub pozostawia AWIZO. Posiadając AVIZO przesyłkę możesz odebrać następnego dnia w swojej placówce pocztowej.
Dostawa do wybranego paczkomatu InPost realizowana jest w dni robocze. O nadejściu przesyłki Klient zostanie powiadomiony specjalnym SMSem oraz e-mailem.


Jak mogę monitorować drogę przesyłki?

Poniżej udostępnimy adresy przewoźników z których korzystamy. W celu sprawdzenia przesyłki, proszę przejść na stronę przewoźnika i wkleić numer nadania, który otrzymali Państwo od nas w mailu.

1. DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
2. InPost - https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke
3. Poczta Polska i Pocztex - http://emonitoring.poczta-polska.pl/

 

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Interweniować można pod numerem naszej infolinii, pod nr tel. 883 866 333 lub pisząc pod adres mailowy: sklep@brytyjka.pl
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.


Nieodebrane przesyłki pobraniowe.

Dla Państwa wygody udostępniliśmy przesyłki za pobraniem. W tym przypadku płatność za zamówiony towar następuje w momencie doręczenia paczki przez Kuriera.
Z naszej strony przypominamy o nieprzekraczaniu 5 dniowego terminu na odbiór zamówionych zakupów. W przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty przesyłki zwrotnej do nadawcy, którymi będziemy zmuszeni obciążyć Klienta.