CZAS, KOSZTY I FORMY DOSTAWY
Sklep zapewnia swoim Klientom następujące formy dostawy: Kurier, Poczta Polska oraz InPost. Obsługujemy również klentów zagranicznych.
Szybkość realizacji zamówień:
Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 10:00 nadajemy jeszcze tego samego dnia (pod warunkiem uprzedniego otrzymania wpłaty lub wyboru płatności przy odbiorze).
To tej godzinie zamówienia realizujemy w przeciągu 24 godzin (od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie), jest to czas jaki rezerwujemy sobie na przygotowanie przesyłki i nadanie jej u przewoźnika.
Darmowa dostawa kurierem DPD i Paczkomatem
Jeśli w Twoim koszyku zakupowym znajdą się produkty na kwotę 200zł lub więcej, tą przesyłkę wyślemy GRATIS! Do wyboru otrzymasz dostawę Kurierem DPD lub Paczkomatem InPost.
Koszty dostawy w naszym Sklepie:
1. Przesyłka kurierem DPD - koszt 16 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
2. Przesyłka kurierem DPD płatność przy odbiorze - koszt 17 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
3. Paczkomat InPost - koszt 11 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze
4. Paczkomat InPost pobranie - koszt 20 zł / czas dostawy 1-2 dni robocze
5. Przesyłka kurierem Inpost - koszt 16 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
6. Przesyłka kurierem Ipost płatność przy odbiorze - koszt 17 zł / czas dostawy 1 dzień roboczy
7. Przesyłka zagraniczna - do krajów Unii europejskiej (cena wysyłki kurierem DPD na terenie UE to 65 zł)
(Wszystkie wysyłane paczki są ubezpieczone na kwotę 1000zł, natomiast paczkomaty na kwotę 200zł)
W jakich godzinach dostarczacie przesyłki?
Kurierzy DPD dostarczają przesyłki w dni robocze, najczęściej w godzinach 10.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora. W przypadku nieobecności Klienta, zazwyczaj kontaktują się telefonicznie i ustalają ponowny dogodny termin odbioru. Uwaga - nie mamy możliwości przekazania informacji od Klienta, o konieczości wcześniejszego kontaktu telefoniczego pred dostarczeniem paczki przez kuriera.
Dostawa do wybranego paczkomatu InPost realizowana jest w dni robocze. O nadejściu przesyłki Klient zostanie powiadomiony specjalnym SMSem oraz e-mailem.
Jak mogę monitorować drogę przesyłki?
Poniżej udostępnimy adresy przewoźników z których korzystamy. W celu sprawdzenia przesyłki, proszę przejść na stronę przewoźnika i wkleić numer nadania, który otrzymali Państwo od nas w mailu.
1. DPD - https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
2. InPost - https://inpost.pl/pl/pomoc/znajdz-przesylke
Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Interweniować można pod numerem naszej infolinii, pod nr tel. 883 866 333 lub pisząc pod adres mailowy: sklep@brytyjka.pl
Uwaga! Prosimy o sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się z nami.
Nieodebrane przesyłki pobraniowe.
Dla Państwa wygody udostępniliśmy przesyłki za pobraniem. W tym przypadku płatność za zamówiony towar następuje w momencie doręczenia paczki przez Kuriera.
Z naszej strony przypominamy o nieprzekraczaniu 5 dniowego terminu na odbiór zamówionych zakupów. W przeciwnym razie zostaną naliczone dodatkowe koszty przesyłki zwrotnej do nadawcy, którymi będziemy zmuszeni obciążyć Klienta.