ZWROT LUB WYMIANA? TO PROSTE

 

Nie obawiaj się jeżeli kupiłaś(eś) rzecz w nieodpowiednim rozmiarze lub odcieniu. W Naszym sklepie, masz  prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 30 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Napisz do nas maila o temacie ZWROT lub WYMIANA. Nie ma konieczności podawania powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – może okazać się przydatna przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania. Warunkiem wymiany i zwrotu jest odesłanie Nam towaru bez śladów użytkowania. Do przesyłki należy dołączyć odpowiednie oświadczenie podpisane przez Klienta (oświadczenie prześlemy mailowo w momencie informacji od Klienta o chęci dokonania wymiany/zwrotu). Zwrotu dokonujemy w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki.

 

Pamiętaj:

- Podpisz dokument zwrotu towaru. Dokumenty bez podpisu nie zostaną uznane.

- Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

- Zwracany lub wymieniany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera, a w ostateczności - nadaj paczkę pocztową z tzw. potwierdzeniem nadania.

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.



REKLAMACJE

 

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu.

 

Jak zareklamować produkt:


1. Wyślij do nas maila, na adres sklep@brytyjka.pl w tytule wiadomości wpisując „REKLAMACJA”. W treści krótko opisz zaistniałą sytuację.

2. W odpowiedzi otrzymasz od Nas formularz reklamacyjny, oraz adres gdzie odesłać towar. Formularz wydrukuj i dokładnie wypełnij. Jest to jednyny niezbędny dokument do przyjęcia reklamacji. (Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również własnoręcznie przygotować opis reklamacji wzorując się na treści formularza).

3. Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

 

Pamiętaj:

- Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko. Dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera lub nadaj paczkę pocztową, list polecony z tzw. potwierdzeniem nadania.

- Nie wysyłaj do nas przesyłek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej paczki.